mirac_le Kizlar bugün aşımı oldum ve abartılacak hiçbir şey yokmuş. Nasil gözüm korkmuştu okuduklarima. İçiniz rahat olsun.
Happy58 mirac_le canım vurulurken pek agrı olmuyor zaten bende hafta başında yaptırdım 4 gün kolum agrıdı gerçekten soluma doğru uyuyamadım inşallah hafif geçirirsiniz 🥰
mercimeginanne isimsizbiranne kolum koptu, ölcek gibi hissettim vs vs 😂 mirac_le ben iğneden asla korkmam ki çok severim ilaç vermesinler iğne vursunlar 🙈 burda okuduklarımdan sonra iğneyi görünce ağlıycaktım ben nerdeyse 😂 hemşirenin elini tuttum vurma diye 😂 şükür ne ağrım ne sızım oldu
Minikasya mirac_le Bu aşı ve sezeryan için hep olumlu şeyler yazarım. Gerçekten abartılacak bişey yok. Hep aşıyı vuranla alakalı dedim bu ağrılara. Ama insanlar işte başına gelene kadar hep endişeli ve panikli. İyi yorumlarada linçten geri kalmayan kesimide unutmayalım
isimsizbiranne mercimeginanne ama doğru demişler 😂 o aşıyla alakalı değil yapan kişinin eliyle alakalıymış tamamen ben ilk aşımı oldum bir hafta kolumu kullanamadım gerçekten çok kötüydü abartmıyorum salı günü oldum aşı bidahaki çarşamba geçti ağrısı ama geçen hafta da ikinci aşıyı oldum korka korka inanır mısın aşıyı olduğum gün bile ağrım olmadı çok şükür yapanla alakalı yani malesef
mercimeginanne isimsizbiranne ama buraya yazmasalar öyle keşke 🙈 bir çok gebe korkuyla gitti okuduklarından sonra 😂
berilkus Ben ilk dozu olduktan sonra ertesi gün ve takip eden 5 gün yumruk yemiş gibi ağrıdı. İkinci dozu başkası yaptı, ne aşı anında ne de sonrasında hiçbir ağrı hissetmedim. Demek ki vuranla alakalı.