Yesim18 Sen1meleksin canım doktor bu hafta bakicaz dedi kilosu fazla olursa sezeryan dedi iri bebek duruyo dedi haftaya kilosu 4 olmazsa inşallah sunic sancı verip alıyım demez
hili61 Yesim18 benim de 37de 3450ydi ben o kadar mutlu değilim çünkü 39a kadar gelmezse kilodan dolayı sezaryen olcak tabi en önemlisi sağlık ama gönlümden normal geçiyor