Merhabalar kızlar ben geçen hafta perşembe aşılama yaptırdım ve o günden beri yoğun kasık ağrıları bağırsak bozulması bel ağrısı ve hafif bulantılar hissediyorum sizce normal mi psikolejik mi yoksa fazlaca kasık ağrıları yaşıyorum sizlerde de oldu mu gelin biraz konuşalım