kızlar bugün doktora gittim (0-2) arasi olması gerekiyormuş ama benim 10 çıktı dahiliye doktoru doğum doktorun yazsın antibiyotik ben yazmiyim dedi.. sizin de başınıza geldi mi evde geçmesi için birşeyler yaptınız mı bol su iç dedi ama içiyordum zaten