duyguu28 Merhaba hanımlar bende yeni hamile kaldım ilk çocuğum olacak inşallah 6. Haftadayız da birşey sormak istiyorum ilk aylarda ne yaptınız yürüyüş falan yasak mı doktorum bana hiç birşey söylemedi
Gizoos duyguu28 canım ilk üç ay çok yürüyüş yapma hatta çok işte yapma. Ben ilk hamileliğimde dikkat etmedim temizlikte yaptım yürüyüşte böyle normal hayatıma devam ettim sonra düşük oldu şimdi ki hamileliğimde ilk 3 ay hiç birşey yapmadım bol bol yattım.
merveklyc duyguu28 İlk üç ay çok yorulmasan iyi olur canım bebiş tutunduğu için benim düşük riskim vardı 3 ay pek yürüyüş falan yapmadım 😊
Nuray23 duyguu28 dusuk riskin yoksa bisey olmaz doktor derdi zaten riskin var soyle yapma boyle yapma diye. Ben 8.haftamda tatile gittim denize girdim gezdim😂 allaha sukur bisey olmadi. Risk yoksa skinti yok sadece ani hareketlere dikkat et agir kaldirma uzanma filan.
Nlfrylmz duyguu28 risk olsaydı doktorunuz söylerdi. Benim doktorum kendini çok yormadan yarım saat yürü demişti. Tabi yine de söz bilirsiniz . Sağlıklı bir dönem geçirin inşallah
metehaninannesiii Ben 11 haftaligim her gün düzenli 15 dk yuruyus yapıyorum çok değil ama eğer düşük riskiniz varsa yapmayin yine de doktorunuza sorun
duyguu28 Hiç öyle bişey söylemedi bana hatta yemek için yasak birşey var mı dedim herşeyi yiyebilirsin dedi