Pembgl Yuceroglu yaptırmadım ama sahiplerini yakınen tanıyorum işlerinde başarılı ve dürüstler zaten Akın bey alanında oldukça başarılı bir genetik mühendisi bence hiç endişe yapmadan testinizi yaptırabilirsiniz
Yuceroglu Pembgl ay yaptırdım ben de 18 şubatta sonuç bekliyorum. Merak ettim çok sormak istedimm teşekkür ettim 😊
Selengunes Ben orada yaptirmistim. 12. Haftadaydim cok sukur sonuclarimiz temiz cikti 32. Haftadayiz suan doktorum da orayi onermisti bikac arkadasim da orada yaptirmisti ona istinaden orayi tercih ettik
Yuceroglu Selengunes Ben de 18 şubatta vermiştim. O zaman bu hafta çarşamba ya kadar çıkar inşallah 🙄