Beyzaklc Hanımlar 16+5 hastalık hamileliym kan sonuçlarım da guatr testim 2,85 cikti dahili ye gittik sınırda suan guatr dedi 1 ay sonra kontrol dedi boyle bisy le karşılaştınizmi gectim kaldimi bilgi verirseniz aklim a takılıyor surekli
isimsizbiranne Beyzaklc öyledir heralde 2,85 sınır zaten 2 buçuğun altında olmasını ister doktor sınırda olduğu için ilaç vermemiş benim 3 çıkmıştı ilaca başladım hala kullanıyorum 33. haftadayım ilaç kullandığın sürece sıkıntılı bir durum değil korkma çok araştırdım bende 20leri 25leri görenler varmış onlarda da ilaç kullanıldığında sıkıntı olmuyormuş
Beyzaklc isimsizbiranne bnmDe 3 cikarsa dgr gittimde ilaca baslariz dedi de bu gebelikte n sonra kayboluyormu bogaz ağrısı fln oluyor bnde
isimsizbiranne Beyzaklc tabi genelde gebeliğe bağlı oluyor eğer ailede yoksa ya da gebelikten önce yoksa inşallah doğumdan sonra düzelir ağrıyı bilmiyorum benim olmadı hiç
Burciin09 Bende bugün doktor kontrolüme gittim benim de 3.47 çıkmış ama ilaç vermedi 1 ay sonra tekrar kontrol edelim hala yüksekse öyle ilaç yazayım dedi. Umarım sıkıntı olmaz 😔