aysenurr ilk haftalarımı özledim ne uyurdum ama sürekli böyle o yataktan beni vinç gelse kaldıramazdı 😂 çocuk gibiydim hep öğle uykularına yatardım hiç kafamı kaldıramazdım 12’den sonra enerji patlaması yaşadım düzeldi o halsizlik yorgunluk üşengeçlik sürekli uyuma durumu :)