Şeker yüklemesi yaptırdım. Açlık şekerim 100 çıktı. Ben gece uyumadan hemen önce kendimi tutamayıp 1 bardak kola içmiştim. Üstüne uyudum, 8 saat sonra da kan verdim. Bunun etkisi var mıdır? Eşimden gizli içmiştim izin vermiyor diye. Şimdi de açlık şekerim yüksek çıkınca eşime de doktora da söyleyemedim. Alakası var mıdır yoksa ben doktorun önerdiği gibi açlık-tokluk şekerimi düzenli ölçeyim mi?