Her sabah bel ağrısıyla uyanıyorum yani öyle bi ağrı ki sabahın kaçı olursa olsun yatamıyorum yatakta. Kalkıp evin içinde biraz yürüdükten sonra geçiyor. Geceleri zaten uyuyamıyorum sabahda çok erken saatlerde bel ağrısıyla uyanıyorum nolacaksa böyle 😭 31 haftalığım bir an önce doğsa artık 🙌🏻