Benim sezeryan tabi ileriyi goremeyiz belki aniden suyum gelicek ve verdigi tarihten önce olucak bunu bilemem ama normal dogum malesef genelde ebeler ama bu her devlet hastanesinde oyle bence kötü dusunmeyin ben özel de sezeryan oldum ameliyat bittikden sonra geriye ebeler kaldi o kadar guzel ilgilendiler ki rabbim temiz insanla karşılaştırsın dogum bittigi an doktorla işin zaten kalmiyor cocuk doktoru geliyor yanina devlette oylemi bilmiyorum tabi ama guzel dusun ve hersey guzel olsn ins