Adilekorkmaz 1 yasinda kizim var 2ci bebegime hamileyim ikiz bebek arabasimi almaliyim yoksa ayri ayri arabami kullanmaliyim sizler nasil yaptiniz acaba
Busbushatun Adilekorkmaz bnm 2 yasında kızm var oglum dogdugunda 2 bucuk yas olcak araları bnde ıkılı bebek arabası bakıyorm kraft connect dusunuyorum canm bence gereklı dısarı cok fazla cıkıyorum ve kızım bebek arabasında uykuyu fılan sevıyor baska turlu tutamam onu dısarda
sumeyye19 Adilekorkmaz arka arkaya olandan al bence . Diger yan yana olan magzalara veya baska yere gircen zaman kapilardan sığmaya biliyor😏
Adilekorkmaz Busbushatun bnde bu model baktim ama zor oluyor diyorlar onlu arkali modellerden al diyorlar kafam iyice karisti
Busbushatun Adilekorkmaz onlu arkalı bakıyordum ılk basta ama cok rısklı bence arkadakı cocuk sıkıntı cıkarabılır gorus acısından dolayı