Yuz üstü yatmadan uyuyamayan biriydim karnım büyüdükçe zaten yatamaz oldum soluma çok az yapabiliyorum çoğunlukla sağıma bazende sırt üstü yatıyorum yani soluma yatıp uyusamda kendimi sırt üstü ya da sağımda buluyorum en rahatta sağdayım zaten zararlı olan yüz üstü onuda bebiş engelliyo ideali sol ama sağında bi zararı yok yatışıma dikkat etmeye çalışıyorum araştırma hastanesine gidiyorum orda doktora sormuştum soluna yatmaya çalış demişti sonra genel bi kontrol olsun tek doktorla kalmıyim diye bi kereligine özelde herkesin tavsiye ettiği şehrin en iyi doktoruna gittim aynı soruyu onada sordum bu yeni moda mi çıktı her gelen aynı soruyu soruyo yok öyle şeyler nasıl rahat hissediyosan öyle yat sağ sol bebege bi zararı yok kim çıkardı bunları anlamıyorum bunlarada kafa takmayın demişti