Kızlar merhaba. İnanılmaz moralim bozuk. 27 haftalık gebeyim. Geçen hafta doktorum mantardan dolayı fitil vermişti. Ama fitil bende alerji yaptı. Vajinamda nasıl bir yanma anlatamam acı ile uyandım hemen yıkadım falan sonra ara ara yanmam devam etti. Doktorum yan etki yaptığını söyledi. Neyse bugün ayna ile baktım vajina içim pütür pütür. Hemen doktora gittim siğil gibi. Doktorum da baktı siğile çok benziyor ama değil. Alerjik reaksiyondan dolayı kabarmış. Korkma dedi. Hatta ben aşırı takıntılı olduğum için doktorum siğili 100 metre uzaktan görsem tanırım bu siğil değil ama çok benziyor. Başka doktora da gitme takıntı yapma dedi. Ama ben çok korkuyorum hpv falan mı oldum kızlar ne oldum. Doktor anlardı herhalde demi 😓😓 kafayı yicem yaaa