Cimcime34 RuzgarinAnnesi35 canim gozunu korkutmak gibi olmasin ama benim 15 gun falan surdu. Oturup kalkarken resmen agliyodum
RuzgarinAnnesi35 Cimcime34 bnm 1hafta oldu braz iyim ama yine agryo rahimde toparlndigi icin oda baski yapiyo
Ihlamur Arnisa Bilemiyorum, ben denemedim doktorunun streç sar tavsiyesi ile duş alanları biliyorum sadece su geçirdi mi diye sormadım
Eda-kmrcu Feyzaaa1 canım bnm ki yapıştırma oldu yani içten dikiş bn 3 gün sonra aldım duş hemde bantsız sadece doktor kese yapma oraya dedı
Duruaslan 15 şubatta doğurdum ne hareket edebiliyordum ne kalkabiliyordum sonra bebeğim 4. gününde kuvözde yattı o hastanedeyken ben dinlendim toparladım kendimi şimdi 12 günlüğüz her işimi kolay yapıyorum ben 4. gün duş aldım bu arada