Toprak0805 Bebegiminannesi_ stres yapıyorsan benm gibi biraz bekle bide dikt et ben öyle yapmıştım çamasır suyu agır kaldırmak vb şeyleri yapmamıştım tutunmayı için İnternetten araştırıp besinler yemiştim canım umarım vardır 😍
Bebegiminannesi_ Toprak0805 Nilya88 gel_artik_bebegim nurell Deletedmom_9 kızlar dayanamayıp test yaptım ben halicizgi görüyorum bide siz bakın
mhlady_2021 Bebegiminannesi_ ben silik çizgiyi göremedim ya . Benim adetim bir gün geçmişti. Silik çizgi çok net değildi. Ben bide erken gebelik testide yapmıştım onda daha netti. Sende erken gebelik testi al canım onlar daha net sanırım
Nilya88 Bebegiminannesi_ canım ben göremedim ikinci cizgiyi belki fotoda çıkmamıştır adetin 7 gün geçmiş belirgin çıkması gerekirdi bence ama sabah tekrar yap ya da erken gebelik testi al onda direk çıkıyo net şekilde
nurell Bebegiminannesi_ silik çizgi varsa sabah yap bide aç karna ilk idrarinla ben ilk yaptığımda gece yapmıştım farketmemistim sonra sabah ilk idrarimla yaptım sılığı daha belliydi
Dnmzsltn Bebegiminannesi_ hayırlısı olsun bnde ilaç kullandim kalınlaşma diye hakkimizda hayırlısı bnm de kasgimda batma oluyor ara sıra
Mervekrrsln Bebegiminannesi_ bende aynı şekilde gittim rahim duvarı çok kalın dedi, zaten gebelik varmış onun belirtisiymis😂