Bebegimin tekmelerini 18 haftadan beri ara sıra hissediyordum şimdi 23+1 bi kaç gündür hissetmiyorum sürekli ayaktayım misafirlerle uğramaktan uzanmaya vaktim olmuyordu ondan hissetmemiş olabilir miyim sizce ?😔4 gün önce detaylı ultrasona gittik herşey sağlıklı normal dedi doktorum çok şükür ama ara sıra hissetmeyince korkuyorum sizdede oluyormu?