Merhaba 💕ben ilkkez birsey yaziyorum buraya .35 haftalik hamileyim.. özele kontrole gidiyordum 25 ci haftamda doktor bebegin cok asagida oldugunu erken doga bilecegini soylemisti.bende doktor degistirmek istedim devlet hastanesinden randevu aldim bu doktora sordugumuda hersey yolunda bebek asagida falan degil dedi.1 ay sonra gel dedi randevuma 2 gun kala izine ciktigini ogrendim.ve oldugum yerde baska hastane yok 3 gundur karnimda agrilar var ve midem bulaniyor basim donuyor bide ishal oldum..kiminse basina geldiyse lutfen birsey yaza bilirmi erken dogum olabilirmi😣uzun oldu kusura bakmayin🙏🙏