Hanımlar 7+2 hamileyim doktorum hamile kalmadan once rahim agzinda aciklik var dedi gebeyken 3.ayda gel dikiş atıcaz dedi aynı şeyi yaşayan varmı çok merak ediyorum varsa günlük hayatı nasıl geçiyo benimki yatmakla geçmek zorundaymış bilinen yasakları neler yardimci olurmusunuz