Asenadgdvrn80 Benim bebeğim 2400 Muş çok mu zayıf ya ☹️ doktor bile düşündü şöyle mi ilk bebeğim 37+4 de doğdu 3200 doğdu bu çok zayıf böyle olan var mi
7676 Asenadgdvrn80 dert etmeyin her bebek farkli benim ilk bebegim 38+6da 2270kilo dogdu. Cokta saglikli iki bucuk yasinda ve yasitlarindan hicte geri degil gelisimi suan ikinci hamileligim bebegim oglumdan daha kilolu dogacak ama dedigim gibi yeterki saglikli olsunlar gerisi teferruat
Demiralpmoms Asenadgdvrn80 canım kilosu az değil bu son 2-3 haftada da kilo alır. Normal yani kilosu . Rabbim sağlık versin önce
Gzdsrm Canim daha nerden baksan 2 haftan var 300er gram alsa haftada en az 3 kilo dogar sanki ayrica her bebek bir deil sagligi yerinde olsun yeterki sikma canini sen ona kilo aldirirsin bi dogsunda sag salim 😍
Asenadgdvrn80 Demiralpmoms ay postlarda görüyorum 2800 ve yukarısı hep bugün duyunca kafamdan kaynarsular döküldü sanki
Prensesinannesiiiiiiii Asenadgdvrn80 Canınızı sıkmayın benimde bebeğim kilo olarak çok iri bebek değil ama sağlıklı olması önemli benimde iki hafta gerilik vardı zayıf yavaş kilo alıyo demişti doktor iki hafta sonra yani 2 gün önce tekrar kontrole gittim iki haftada 750 gr almış çok şükür şuan bir sıkıntımız yok dedi sadece biraz zayıf doğar dedi ama dediğim gibi önemli olan sağlıklı olması stres yapmayın ki bebeğiniz de etkilenmesin birde bol bol süt ve süt ürünleri tüketin ben bebeğimin kilo almasını onlara bağlıyorum
Demiralpmoms Asenadgdvrn80 haftamız aynı sizinle benim bebeğimin kilosu da sizinkine yakın doktor normal dedi cnm. O postlara bakacak olursak millet abartıyor 7-8 kilo doğurmaları lazım 😂 ayrıca kilolu olması sağlıklı olduğu anlamına gelmıyor yada zayıf olması sağlıksız olacağı anlamına da gelmıyor. Hiç kafanıza takmayın beslenmenize dıkkat edın yeter.😊 sağlıcakla gelsin minnoşlar😌
Busratlv98 Kuzum ben de yeni doktordan geldim,postunu gördüm. Hiiiiç üzülme haftamız aynı,hatta benim kuzuşum 2.360 gr sen sağlığına bak annesi ne onu ne de kendini üzme. Önümüzde haftalar var nasılsa kilo alır 🥰