Mahirissmoms Didem34 benimde çıktı aynı sorun benimde boynumun altında var küçük küçük geçmez se dahiliyede alıyorlarmış öyle yazmıştı biri bana canım
Mommmyy1234 Didem34 hamilelikte hormonlardan dolayı oluyormuş doktor bana düşer Doğumdan sonea dedi ama düşmezse bile cildiyede yakıp düşmesini sağlıyorlar
Mervekklkdmn Didem34 benim de göğsümun altında karnımda ve boynumda çıkmış düşer umarım yoksa ben koparicam elime geliyor
Eses15 Didem34 geçmiyor maalesef özellikle yüzde olanlar benm ilk kızımdan kalanlar var hala göz kapağımda ve gözümün altnda da var bikaç tane göz civarındakilrr yakılmaz galiba
Didem34 Mahirissmoms Nazlinur nedenini bilmiyorm ama cogalmaz insallah baska yerimde cıkaydı iyiydi göz kapak üzerimde ve yanında cıkması hic iyi olmadı😔
Didem34 Mommmyy1234 yaaa insallah geçer cildiyeyle ugrasmayalm bidee offf göz kapagımın icinde nası yaktıraym😑😪
Mahirissmoms Didem34 demekki herkesin farklı yerlerinde çıkıyor bazılarının özel bölgesinde çıkıyor Muş