Seemmaa “plasenta grade 1 ve posterior yerleşimidir” ne demek bugün doktora gittim üçlü tarama testi için plesanta aşağıda dedi ağır kaldırma hoplama zıplama dedi herhangi bir zararı vs olur mu sizinde başınıza geldi mi çok evhamlandım 🤦🏻♀️
Sed22-09 Seemmaa benimde 13. Haftada başıma geldi canım ağır kaldırma çünkü kanaman olur beniö hiç bir sıkıntım yoktu bir gün aniden kanaman geldi doktora gittik palsenta aşağıya düşmüş dedi günlük pedlerden 2 tanesi tamamen dolmuştu kanla doktor 10 gün sadeve tuvalete gidip gelmemi söyledi sürekli yattım çok şükür kanamam durdu şuan 22. Haftadayım işe başladım devem ediyorum ama ağıra vermiyorum kendimi ve biraz da olsa yukarı çıkmaya başlamış bebeğe bir zararı yok canım ama her zaman dikkat etmek gerekiyor inşallah en kısa sürede atlatırsın sende 🤗🙂
Peraaaa Benimde aşağda.. 24.haftaya kdar yukarı çıkması beklenirmiş Olaki yukarı çıkmazsa tek eksisi normal doğum olmazmış, sezeryan olurmuş Bide doğuma kadar bazen kanama yapabilirmiş
Sed22-09 Peraaaa canım eğer palsenta yukarı çıkarsa normal doğum olabiliyor başta banada mecburi sezaryan dedi doktor şuan 1.5 cm kadar yükselmiş 36. Haftada kesin doğum şeklini konuşabiliriz böyle yükselmeye devam ederse eğer normal doğum olabilir dedi tabi bebeğin ve senin sağlığına bağlı sıkıntılık bir durum olmazsa normal doğum taraftarıyım dedi :)
Peraaaa Sed22-09 evet evet yukarı çıkarsa elbette normal doğum olur :) İnşallah hepimizink yukarı çıkar 🤲