lilice Arkadaşlar 7+6 dan merhaba kese şekline göre cinsiyet tahmini yapan arkadaşlar vardı sanırım benim bebişe de bi bakar mısınız? :)
midekoruyucu lilice canım kese şekline göre değil ama ramzi teorisine göre erkek olduğunu düşünüyorum 🙈 emin değilim plesentanın konumuna bakıyorum 🙈 Rabbim gönlünüze göre versin İnşallah
lilice midekoruyucu amin inşallah tabiki sağlıklı olması herşeyden önemli ama işte merak 😁 teşekkür ederim 🙏
midekoruyucu Leylaaa38 evet ramzi teorisi var araştırın isterseniz %100 sonuç tabiki değil ama teori işte 🤷🏻♀️😁
fasafi midekoruyucu Plesentanın nerede olduğunu anlamıyorum. Nasıl anlaşılıyor anlatabilir misiniz? ☺️
midekoruyucu Leylaaa38 kaç haftalık bu görüntü ramzi teorisinde 8haftaya kadar olanlar değerlendiriliyor diye biliyorum ve tabiki kesin biliyorum demiyorum 🙈 araştırdığım kadarı
midekoruyucu fasafi plasenta kesenin dışında parlak olan kısım oluyor genelde ve bulunması gerçekten çok zor hani ben de demiyorum ki çok net görüyorum 🙈 tahminde bulunuyorum parlak olan yere göre
midekoruyucu Aycandogan1 eğer karından çekilen ultrason ise ramziye göre kız gibi duruyor 🥰 Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏼
midekoruyucu Leylaaa38 yani seçmek gerçekten öyle zor ki. Ama plasenta sağda gibi duruyor eğer öyle ise bebeğinizin cinsiyeti teoriye göre erkek 🙈çünkü alttan çekildi dediniz. Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏼