Sonbahar1 Arkadaşlar 7 aylık gebeyim 49 ile hamile kaldım şuan 73 kilodayım yalnız karnım çok yok düşünüyorum acaba bebek mi küçük doğacak falan diye bazen elimi karnıma koyduğumda bebek nerde diye kendimi sorguluyorum ama hastaneye gittiğimde gayet sağlıklı boyu kilosu gayet yerinde diyor doktor 👩🏼⚕️ ne düşünüyorsunuz neyden olabilir sizce 😱😩🙄
[silindi] Sonbahar1 iç karnın geniştir o yüzden. Benimde karnım büyük değil doktorum karnın küçük ne güzel diyor aksi bi durum olsa zaten doktorlar bunu söylerdi. Bebeğinde gayet iyiyse çokta dert etme bence :)