Sağlık inşallah temiz gelir sonuçlarınız.İlk yapmanız gereken her zaman içinizi rahat tutmak olsun. 🙏💐
Benimde riskli çıkmış ama haberim yoktu?🥺🤣
Söyle söyleyim: ilk bebeğim düşük oldu ve ben aynı dr.lar ile ilerledim. 28 haftaya kadar ilerledik aynı hastanede Perinatoloji dr. Vardı.
2.Li tarama testimi olduk güzel dedi. Detaylıyı oldum oda güzel dedi.
Doğum 🤰 zamanında dr. Yurtdışında olacağı için bende diğer doktoruma geçtim. 2 dr.um da görümcemin dr. Ve ilk bebeğimde oda görmüştü. Neyse gittik biz sonuçları önüne koydum ve bir anda ağızından bebekte down sendromu riski bar ama değerlendirme doktora bırakılmış. Eşimle benim o an basımdan kaynar sular idi nasıl yani hocam bize söylemediler ilk defa siz söylüyorsun Buda bir yanlışlık var, “ Kağıtta risk tablosunu ve dr. Ultrason ile değerlendirmesi” yazıyordu. Elim ayağıma dolaştı ayakta döndüm kaldım. Perinatoloji dr. Aramalıyız hemen dedim söylerdi bize dedim. Ultrason baktı her şey güzel, bana en çok güven veren. 1.dr çok iyi kadın doğum u olmadı. 2.Perinatoloji dr. Dünyanın bölüm başkanı Cihat Şen hocanın olması. Hocama güveniyorum demek ki ultrason ve normal kontrollerde sıkıntı görmemiş ki seni huzursuz etmek istememişler dedi. Bir köşemde kaldı mı ½ hafta kaldı ve sonra Allah sana emanet dedim ve hiç düşünmedim. Şuan kucağımda 45 günlük olduk ❤️
Her şey doktorda bitiyor be hep ben söyleyimde ne olur olmaz kafasındalar. Risk her zaman var. Bu nurell