GozdeDeniz Gebze Merkez hastanesi Cihangir hocaya gidip tüplerini bağlatan oldu mu..? Birde ek ücret alınıyor mu acaba bilgisi olan var mı..?
Saruhanvemetehaninannesi_ Cihangir beyde doğum yapan biri ile konuşmuştum kadının yaşı 40dı zaten bağlatalım mı demıs doktor oda ıstememıs zaten bu yaştan sonra bir daha düşünmüyorum gerek yok demiş sanırım bin TL ek ücreti varmış