Elifkylc Kızlar kistim vardı 14 şubatta öğrendim adet oldum bitti doktorum adetle gider önemli bir kist değil dedi ama hala sol kasığım da acıtmayan ağrı oluyor eğilirken falan gitmedi mi bu kist şimdi yarın doktoruma gidicem merak ediyorum 🙁