Zzeynep1 kalbinizi ferah tutun,herkesin gebeligi bir degil.Benim de arkadasimin yeni gorundu olabiliyor boyle seyler.Alttan baktirmak istemeyebilirsiniz cok normal,kararinizi sorgulamalarina anlam veremedim.Herkes dusuncesini soyluyor ama buna karar verecek olan sizsiniz.Kimseyi dinlemeyin,Rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin 🐣 hem dusukten sonra bebek daha iyi tutunur derler,benim ablamin da oyle olmustu hatta 8 haftalikken bos gebelik bile demislerdi suan oglusun 2 yasinda