Smyy00 Kızlar tekerlekli beşikleri odadan odaya geçiriyor musunuz bizde öyle aldık fakat 1-2 cm le kapıda kalıyor, doğduktan sonra hadi salona alalım fln oluyor mu yoksa hiç gerek kalmıyor mu ne dersiniz bu duruma
Serendipity Smyy00 bizimkisi kapilardan rahat geciyor tekerlekli aldik denedik rahatlikla evin icinde odalarda gezdirebiliyoruz 60×120 olculerinde sizin 70cm olansa kapilardan gecmiyor olabilir. Belki gerek de kalmicak babynest veya reflu yatagi aldiysaniz gunduz onlarin icine koyar yaninizda uyutursunuz bence endise etmeyin ☺️
Smyy00 Yani biz odadan odaya geçiririz diye almıştık şimdi geçmeyince moralimiz bozuldu sizce ne yapmamız lazım
Smyy00 Serendipity evet belki gerek kalmıcak ama onu düşünerek alınca biraz üzüldük umarım hiç gerek kalmaz
Blablabla Biz öyle aldık geçiyor da ama arkadaşım park beşik aldı onları da her yere taşınır diye övüyorlar ya. Reflü yatağında yatırıyor onda taşıyor bebeği. Bence genel olarak beşik taşıma işi çok mantıklı değil. Taşırmışız gibi gelmiyor. Eskiden annelerimiz her odaya beşik taşımıyormuş ve sıkıntı olmuyormuş diye düşünüyorum. Dert etmeyin bence.