CansuCansu Zuhal2205 4-5 haftalık çıktı kanımda ultrasyona girdim kese gözükmedi 3aydan sonra başla diyorlar bilemedim
Zuhal2205 CansuCansu şakaa mı? Öyle bişey olamaz. Bunun kalp atışı var folikasidi var ikili testi var. Kim demişse aşırı derecede saçmalamış yanlış yönlendirmiş seni.
deletedmom24 CansuCansu yok daha neler. Bunu sağa sola değil de bi sağlık ocağına sorsanız keşke. Ben artık insanlarda art niyet aramaya başladım yoksa normal biri demez bunu.
Hcrksk Ertelemeden gitmek lazım.keseye bakacak,rahmine bakacak.mesela benim 2.5 cm kistim varmış gebelik kontrolünde öğrendim.kan değerlerine göre ilaç verecek.folik asit özellikle çok önemli
Elcnerdgn 3.ay nedemek ya öyle birşey Yok. Daha yeni olduğu icin daha kesesi oluşmamış olabilir 2hafta sonra yine git omdan sonra doktor kalp atışı vb ve kontroller için şu zaman gel der. En az ayda 1kontrole gitmen lazım