Nevriyebak https://hizliresim.com/WXigrg https://hizliresim.com/kQpwOR https://hizliresim.com/CpgNiI https://hizliresim.com/wVAJJr https://hizliresim.com/LS0jzO https://hizliresim.com/5Xo7EG bunların harici nohut battaniyeyi çok beğenmiştim annem pembesini kayınvalidemde yeşilini almıs ben kanzın çantasını çok çok beğendim ama birtanede 35 tl lik olanından aldım o daha kalitesiz duruyor bu arada sabah 9:40da gittim en öndeydim araba alana kadar en arkada kalmısım ama aklımdaki herşeyi aldım birtek slikon önlük almadım oda baya ince geldi normali öyle mi bilmiyorum ama onu almadım siz neler neler aldınız
Fidoss Nevriyebak bende alt açma aldım çok mu şişik geldi bana bilemedim normaldede mi böyle diğer markalar