BaharIk 31+4 de aniden suyumun gelmesi ile doğum yaptım.Doğum yaptığımda bana göre çok hafif griptim.Ama o hafif grip oğlumu çok fazla etkilemiş,doğum bu nedenle başlamış.15 gün küvezde kaldık çok şükür evimizdeyiz derken bu pazartesi erken doğan bebeklere yapılan rob muaynesi sonrası kullanılan ilaçlardan dolayı nadir görülen yan etki apne geçirdi ve 24 saat yine yoğun bakımda kaldı.Çok şükür evdeyiz...ama benim bu kadar yaşadığım stresden mütevellit galiba sütüm azaldı...emme refleksi daha çok gelişmediği için sütümü sağarak veriyodum zaten az geliyodu son 2 gündür daha az...emmeye alıştırmaya çalışıyorum biliyorum emdikçe çoğalır ama çok kızarıyo,istemiyo...napcağımı şaşırdım...2300 gr la taburcu olduğu için öncelik kilo alması dedi doktorlar ve prematureler için evolvia maması kullanıyoruz...tavsiyesi olan var mı?çok strese girdim,mama ile devam etmek çok istediğim bişi değil ama sütüm çok az...malt içiyorum,bulgur plavı soğan,hipp çay içiyorum bi değişiklik yok...