Prensannesii38 Kızlar sizde de oluyor mu ikinci bebegım gebelıgın son aylarında ilk bebegımede hissetmiştim ama suan korkuyorum dusuk riski de olmustu baskı yapıo sızdede oluomu
Meneksekara Prensannesii38 bende 25+1 haftalığız benimde oluyor ama yürürkn doktoruma sormadım ana forumda normal olduğunu okumuştum yanlış hatırlamıyorsam
Serapveminikleri Prensannesii38 baskı derken nasıl baskı cnm o önemli sertlesince baskı oluyor bide tekmeleyince ayakları aşağıdaysa oluyor 😍