Merhaba biz 11+2 olduk, Siz nasılsınız nasıl gidiyor 😊 Ben sanki kabuğumdan yeni çıkmaya başladım. Bulantılar halsizlik iştahsızlık derken kendimde değilmiş gibiydim 🤭 gün geçtikçe daha da rahatlayıp kendime gelmeye başlıyorum. Haftaya ikili testimiz var belki cinsiyet içinde bir tahmin yaparız. Ikili testi yaptıran var mı uzun sürüyor mu?