Merhaba kızlar ben doğum yapalı 3 ay oldu yazmak istesem de o kadar bebişle boğuldum ki ancak aklıma geldi 😂 öncelikle size gebeliğimden biraz bahsedeyim. Ben geçen yıl martta çift yumurta ikizine hamile kalmıştım fakat birini 15 hafta sağ kasığımda deli bir ağrıyla kaybettim. Neyse süregelen zamanda eridiydi erimiycekti derken diğer oğluş büyüdükçe kalbi duran oğlum en sonunda kayboldu biz öyle biliyormuşuz. Onun kalbi durur durmaz diğer oğluma da uyumaz dediler bir sürü sıkıntı dediler bir de üstüne korona oldu o süreçte kullandığım düşük işnemi de kullanamadım ki çok şükür hiç bişi olmadı derken 34. Hafta da tek arter dediler bir ton hastalık sıraladılar engelli olma ihtimali vardı tabi artık bağışık kazanmıştım acılara. 36. Hafta geriiim geriliği çoktan başlaamıştı tek arterden dolayı ama hiç durmadı çok şükür beslenmesi doktor en son ki kontrolümüzde 2700 le 3000 gr arası doğacağını söylemişti tabi ben normal doğum olsun diye squatlar pilatesler ve de en önemlisi cinsel ilişki 🤭 hafiften 38. Hafta yalancı sancılarım başlamıştı 2 saatte bir yarım saatte bir düzensiz sancılar süre geldi bir dakikaya geçiyordu. Artık sancılar 5 6 dakikada bire düşmüştü hastaneye gittik hemen bir alttan muaye 1 cm açıklık canım hiç acımamıştı eve geldim ertesi güne tekrardan gittim açıklığım tekrardan 1 2 cm dediler ama bakan ebe o kadar kötüydü ki bu arada kesinlikle ebe farkı çok önemli can yanmasında. Neyse eve geldik tekrardan ama nasıl sancı öyle böyle değil eşim de en sonunda kalk gidelim dedi hangi hastane dedi bende canımı yakmadıkları hastaneyi seçtim ama oraya daha önce hiç gitmemiştim diğerine gitmiştim hep. Gittik baktılar tekrardan 2 cm açıklık ama benim sancılar 5 dk 6 dk gelirken geliyodu. Nstye bağladılar 100 üzerinde 80 90 gidiyor benim sancılar ama yine de geliyo 30 40 sn sonra gidiyo tabi rahatlama öyle aşırı kötü değildim ilerleyen saatlerde benim açılma ilerlememişti tabi hiç MERYEM ANA OTU bende işe yaramamıştı. 11 de yapmıştık yatışı benden sonra gelen 6 7 kadın doğurdu tabi çoğunun 2 3 5. Çocuğu 😂 millet benim doğurmamı bekler olmuştu baktılar olmıcak 8 45 gibi 6 cm açıkla suyumu patlattılar bana dediler ki sancın çoğalacak birde kakan gelir gibi bir his gelirse haber et bekliyorum bekliyorum sancı çoğalmadı ee gelen giden de yok bağırdım en son ben napıcam kaldım böyle diye 😂😂 neyse baktılar doğum başlamış bile tabi benim sancı zaten üst noktalarda olduğundan daha fazlası da olmadığından birşey hissedememişim 😂 aldılar çatala 10 cm açıkla sancım durdu benim 🤨 doktor geldi basınç falan uyguluyo sancım geliyo sonrasında yok bana ıkın diyolar ama sancı gitti o kadar bas bas bağıra bağıra doğuranı suyu patlayanı görünce 😝 derken ıkın dediler ben de bas bas bağırıyom doktor dedi abla sen ıkınmıyon bağırıyon 😂 tabi ondan sonra bar gücümle ıkınma çabaları nefes eğitimi falan hak getire gram hatırlamadım. Adam en son bana ıkınma demiş ben duymamışım bi ıkındım oğluş doğdu hemen hemşireye verdi göğsümde bekleme falan foto moto fırt hepsi unutuldu. Tabi bu arada kesik attılar ama ben zaten gram hissetmedim. Oğluş ağlıyo ama doktor başımda eşin düşmesini bekliyo karnıma baskılar falan bir ara hemşire geldi hocam bebeğin rengi değişmiyo dedi oğluşu aldılar götürdüler. Ben tabi hemen sağlıklı mı iyi mi derken bi yandan eşini düşürmeye çalışıyolar karnıma doğumda yapılmayan baskılar eş bıraksın diye kendini doktor baktı olmıcak ben gidiyorm yarım saat sonra gelirim dedi ama nafile oğlumun eşi de kendi gibi inatçı çıktı doktor geldi yok aradan bir saat geçti eş yok ben çatalda. Doktor seni bayıltıcaz dedi bende el mahkum tamam dedim. Bi uyandım günlerdir uykusuzluğum falan gitmiş tabi. Çektiğim sancılar yok dümdüz yatabiliyorum. Kafa desen bir milyon mini minnacık bi bebiş geldi omzuma bıraktılar biraz sevdim falan aldılar sonra topuk kanına bakıcaz diye çıplaktı ama emziremedim direk sürüm gelmedi bende mama hazırlamıştım hemen onu yaptılar oradaki kadın içirdi allah razı olsun tecrübesiz olunca 😂 bir baktım yenidoğan kıyafetlerinin içinde kayboluyo benim minnağım 2730 doğmuştu tam da asıl doktorumun ön gördüğü gibi gelişim geriliği olacağını biliyorduk zaten bu problem değildi dedik sağlıklıda çok şükür. Sonrasında normalde doğuranları eve çıkarıyolar bana dediler ki oda ayarlıcaz ben tabi oğluşla içerde ailem eşim dışarda bekledik. Kalktım üstümü falan giyindim narkoz hala geçmedi bende kafa trilyon. Sonra ayarladılar odaya geçtik eşim dedi eşi rahme yapışmış kanamam aşırı olmuş doktor eliyle çıkarmış taşlaşmış artık demiş. İlk gün memeyi de verdim emdi ama tam süt gelmedi mamayla idare ettik. Ertesi gün doktor kontrole geldi dedim ikizi vardı ee niye söylemedin bana dedi dedim bende erimişti sizde erimiş demiştiniz dedim meğer o yavrum eriyememiş taşlaşmış doğan oğlumun eşine yapışmış kendi eşiyle sonra da rahme. Yani Allah onu da doğurmak nasip etti bana. Velhasıl kelam normal doğum kadar güzel bir şey yokmuş 5 tane daha doğur deseler gram tereddüt etmem doğururum. O kadar sancı çektim ama dakikalık bile değildi geçince hemen dinleniyodum. Tek diyeceğim kesinlikle eş aile çok önemli onların desteği, ilgisi. Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin. Herkesin evladını kendine kendini de evladına bağışlasın inşallah. Sağlıcakla mutlulukla ve mis kokularla kalın ❤️😍