Demet01 8haftalik hamileyim 3aydir folbiol kullaniyorum dun doktor imom diye bi omega ilac yazdi ama yan etkisi varmi korkuyorum yuksek tansiyonda var mide bulantim yanmam da oluyor ne yapacagimi sastim
[silindi] Demet01 ilaç değil ki o vitamin tedavi amaçlı bir şey değil takviye amaçlı.. doktorunuz vermiş kullanın tabi :)
Anne3434_ Demet01 I momu ben folik asit olarak kullanmıştım içinde takviye vitaminler var herhangi bi zararı yan etkisi de olmaz sadece çok iştah açıyordu bende
Mukocan Demet01 12. Hafta kontrolüme kadar ikisini birlikte kullandım. Herhangi bir yan etkisi olmadı. Eczacı imom omega hapını akşam kullanmamı önermişti içeriğindeki yağdan ötürü. Şu an imom ve demir hapı kullanıyorum. Doktor folik asit içme artık dedi.
pnr01 Bende folik asit kullandim doktorun omega3 e geçtiği zaman folik asiti kullanmami biraktirdi ikisi bir arada kullanilmiyor diye biliyorum doktorunuzla hatırlarsaydiniz folik asite devam edecekmiyim diye
Demet01 İkisini iceceksin dedi .. Benim onceki bebegim anensefali teshisiyle 4aylikken sonlandirildi oyuzden fazla folik asit vitamin almami istiyor doktor ama 5tane ilac iciyorum midem almiyor artik 😭