Guzl pınar çakmak a gidiyorum memnunum ama benim şükür herhangi bir problemim olmadı hamilelikte o yüzden doktorumlada iyiyiz ikinci gebeliğim ilkini sezeryan olduğumdan yine pınara gidiyorum. Hastane değiştiği için fiyatlar uçmuş yoksa devlete felam gitcektim fakat ikinci gebelik ilki sezeryan aynı doktor olsun die gidiom