Kızlar size bir sorum olacak ya. Ben ilk kez yarın doktora gideceğim. Ama 10 gündür beta hcg’ye düzenli olarak baktırıyorum ve her iki günde bir düzenli olarak artıyor. Dün bastırdığımda sonuç 14.200 çıktı sizce bebiş kaç haftalıktır? Son regl tarihime göre kendim de baktım ama beta hcg’ye göre sizlerin nasıldı?