Bugün muayene oldum çatı muayenesi yaptığında hiç açıklığın yok sancin yeterli değil demekki dedi, 4 gün sonra yatış yaparız suni sancı vericez dedi açıklık olusmazsa sezeryanla alırız daha fazla beklemeye gerek yok dedi . Son günlerimde tavsiyeniz nedir kızlar nasıl sancı arttirabilrm🤦🏻♀️ sizler ne durumdasnz bu şekilde olan var mı