merhabalar 32+3 üm dün kontrolümüz vardı. yaklaşık 2 aydır göbek deliğimin üstünde yaklaşık 2 cm ilk kabartı vardı. doktorum bunun fıtıklaşma olduğunu söyledi. yırtılıp acil müdahale gerektirebilir şimdilik takip edelim dedi. sezeryan sırasında ona da müdahale ederiz dedi.başına böyle birler gelen var mı acaba?