Mrb sevgili anneler benim üçüncü gebeliğim bu 34 haftalik hamileyim bugün doktora gittim dvelete de gidyorum özelde 10 gün öncesi özele gitmiştim herşey normal bı sıkıntı yok demişti kilomuzda iki kilo olmuştu bugünde devlette kontrolüm vardı kilomuzun iki kilo 110 grm olduğunu söyledi doktor bir hafta geriden geldiğimizi söyledi diğer diğer çocuklarımın kaç kilo doğduğunu sordu ilk oglum üç kilo yüz grm dogdu kızım da iki sekizyuz Grm dogdu dedim büyük ihtimal buda küçük olcak dedi bu hamileliğimde kız bebek bekliyoruz sormak istediğim geriden geliyor derken sadece kilosundan mi öyle bişey söyledi yoksa bı gelişim geriliği mi var onu anlamadım bilgisi olan yada benim gibi bu durumu yaşayan varsa bilgi verebilir misiniz?Uzun oldu biraz hakkınızı helal edin🙏