Ly020818 32 haftalıkken nstde sancidan dolayı hastaneye yatisim yapıldı hiçbir hazirligim yoktu ebeler eşime her ihtimale karşı bebek bezi yatak koruyucu almalarını söylemiş eşimde evy baby marka bebek bezi almış kullanıp memnun kalan var mı
Nuur2001 Ly020818 biz doğduğundan beri baby me kullanıyoruz çok memnunum hiç sızdırmıyor kokmuyor kızım 1 yaşında