Arkadaşlar 13+5 hamileyim daha önce 2 bebeğimi 7-8 haftalarda kalp durması sonucu kaybettim. Testlerim yapıldı iğneler ilaçlar kullanıyorum. Pıhtılaşma ve lupus var. Bunda da hop oturup hop kalkıyorum her anne adayı gibi endişeliyim ama kayıplar olunca endişe katlanıyor. Neyse araştırdım ettim alayım dedim denemek için internetten fetal dopler cihazı aldım öyle uyduruk bir şeye benziyor adamlar fatura bile göndermemiş hatta eşim kızdı bu ne gidip medicalden alsaydın vs diye ama denedim. Duydum kalp sesini. Bebe yağı ile denedim fıt fıt fıt atıyor. Hatta eşime de denedim onda da oluyor mu diye hayır onda ses gelmiyor ama benden ses geliyor. Yani kalp sesiydi doktorun dinlettiği sesin aynısıdı çok heyecanlandım. Ekranda da gösteriyordu heyecandan hatırlamıyorum ama kaç gösterdiğini. Tabi sürekli kullanmak uzun süre tutmak da istemedim zarar verir mi rahatsız eder mi diye. Kullanan kimler var bu cihazı başka, deneyimlerinizi paylaşır mısınız?