dmlkrcck canım benim herkesin beta değeri farklı olur 5 haftalıkken şu kadar olacak diye bir şey yok benim doktorum bana betaya iki kere baktırdı tamam bir daha bakma strese girme 1 hafta sonra gel keseye bakalım dedi keseyi gördük 5+2 de karından kese görünüyorsa alttan veya üstten fark etmez beta artışının hiç bir önemi yoktur önemli olan betanın düzenli artmasıdır senin ki de düzenli görünen bir artış doktorunu değiştir bence hayırlı uğurlu olsun 🥳