arzumrt Hanımlar merhaba 20 haftalık hamileyim bebeğim için şampuan vücut sütü ve yağı bakıyorum ama hangisi bebek cildi için uygundur bilemiyorum sizin önerileriniz nelerdir😍
Neseee arzumrt doktorlarda öneride bulunuyor ben 6 aylık olana kadar Sebamed şampuan kullanmıştım sadece sabun süt vs. Gerek olduğunu düşünmüyorum açıkçası ☺️
[silindi] arzumrt ben minoris aldım canım ama süt fln almadım sadece sampuan pişik kremi ve vüct nemlendirici aldım ihityac olmazsa kullanmam
BirVeraAnnesi35 arzumrt mustela öneririm. Her zaman içeriğinin temiz olmasına dikkat edin ben şampuan olarak hem mustela hem ecowell kullanıyorum ecowell organik bir şampuan
Miskokulum35 Mustela alacaktım ama ablamın oğluna alerji yapmış tabi tenden tene değişir de uni baby almayı düşünüyorum şimdi
mercimeginanne arzumrt ayyy bide vücut sütü mü var 🤦🏻♀️😂 ben sadece sebamed şampuan, dalin sabun ve dalin bebe yağı aldım 🙈 vücut sütü gerekli mi alıyım mı 😂
BirVeraAnnesi35 arzumrt açıkçası her bebekte aynı olmuyor deneyerek bulacaksınız en doğrusunu ama başlngıçta mustela almıştım ben haladaha onu kullanıyorum hiç ters etki yapmadı☺️
arzumrt BirVeraAnnesi35 çok teşekkür ederim benimse gönlüm musteladan yana☺️ peki pişik kremi öneriniz var mı
Krizantem_ arzumrt Ben bübchen aldım. Ama bebek sütü tercih etmedim bebek yağı aldım nemlendirmek için yeterli. Çok fazla urun kullanmak istemiyorum .
BirVeraAnnesi35 arzumrt pişik kremi yüzde bir milyon kere sudocrem🥰 her kremi denedim mustela nivea chicco sebamed vs vs ama hiçbiri sudocrem kadar etkili değillll niveadan da memnunum ama en kötü pişiği bile sudocrem anında çözüyor