Merhaba,
Günlerdir oldukça üzgünüm. Bu durumda olan başka hamilelere de belki fikir olur diye durumumu paylaşmak istedim.
Hamileliğimin başından itibaren çok şanslıydım ne bir mide bulantısı ne de başka bir sıkıntı yaşamadan 38.haftama kadar geldim. Ama 38e girmeden önce bir anda bir kabızlık durumu oluştu bende. Sonrasında ise oturamayacak derecede makatımın sol iç tarafında bir rahatsızlık oluştu. Önce doktorumla bunun basur olabileceğini ve doğumdan sonra düzeleceğimi düşündük. Ama ağrılar katlanılmaz boyuttaydı. Ayakta bile dururken acıdan kıvranıyordum. 37+6′da hastaneye gittim bu acıdan dolayı ve acilden ameliyata alındım.. Makat bölgemdeki şişkinlik iltihaba dönüşmüş ve genel anesteziile 10dklık bir ameliyat geçirdim.. Bir yarık atıldı iltihaplı bölgeye.. 3 gündür de pansumana gidiyorum. Ameliyata girmeden önce cok ağladım bebeğime birşey olacak diye.. Şimdi de normal doğumu bekliyorum.. Gerçekten bu yaşadıklarım için çok üzgünüm :(