Selam kızlar, henüz 16 haftalık hamileyim ama göğüslerim ucu inanılmaz acıyor biraz açılmaya başlamış? Krem mi kullanmam lazım hangi kremi alayım? Bir de göğüslerim alt kısımlarında bi sürü çatlak oluşmuş kırmızı renkli:/ dün farkettim. Çatlak kremi göğüslere de kullanabiliyor muyuz ve bu çatlaklar geçer mi?