Minnosannesi Kızlar bugün 13+1 haftaligiz ve icimde göz seyirmesi gibi hisler var arada bir oluyor sizce bebeğim mi 🤗
aeminegms Minnosannesi evet canım büyük ihtimalle çünkü daha küçük olduğu için belirtileri o dur muhtemel
Ipek3427 Minnosannesi ay canım ya saydın mı😊 bende tekmelerini sayıyorum artık futbolcu olcak heralde paşam😁
Minnosannesi Ipek3427 ya evet ilk bebegi m ve cok heyecanlıyım daha cinsiyetimiz de belli olmadi yan dönmüştü meleğim 19 unda tekrar gidicem bakalim 🤗
Mervezngn Kızlar bende 15+2 oldum cok nadir karnımda dalgalanma gibi hareket olup anlayamadan bitiyo bebek haraketi mi bagırsak mı çözemedim 😄