Kızlar merhaba, karnımda belimde ve sırtımda sanki üşütmüşüm de tutulmuşum gibi gaz sancısı gibi ağrılar var, ara ara da kasıklarıma ve sağ bacağıma vuruyor dün geceden beri çekiyorum. Su gelişi yada lekelenme yok, sadece koyu sarı akıntı var. Sancılarım çok düzensiz, yürüyünce biraz rahatlıyorum yatınca ve ya oturunca sürekli var. Sizce ne yapmalıyım ? İlk gebeliğim olduğu için tecrübesizim, düzene girmesini bekleyeyim mi ?