asliiyorgunn valla ben hamileliğimi ilk öğrendiğimde gittim yanına zaten kesene bakıyor ilk kesen görünüyorsa ulturasyonda kan tahlili istemiyor yani bana öyle yapmıştı kesem görünmüştü gerek yok kana demişti ama beni Hemen öyle yollamadı baktı iyice baya ilgilendi yani zaten gördükten sonra keseyi ölçülerini alıyor ne kadar büyüklükte kaç haftalık vs sonrada zaten suan yenisin diye yapacak bisey yok hı tahlil falan isterse işte verirsin ama yani dediğim gibi ben çok memnunum umarım sizde memnun kalırsınız